.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه: آمارهای تبادلات اقتصادی ایران و روسیه نامناسب است
رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه، آمارها و حجم تبادلات اقتصادی بین ایران و روسیه را نامناسب دانست.

به گزارش شمال نیوز، هادی تیزهوش تابان صبح سه شنبه در نشست هم اندیشی توسعه همکاری تجاری مازندران و ولگاگراد روسیه در ساری با اشاره به سفر هیئت ۴۰ نفره تجاری و اقتصادی روسیه با مازندران اظهار داشت: در اتاق مشترک ایران و روسیه ترکیب جدیدی را ایجاد کردیم و برای ارتباط تجاری با روسیه بررسی های زیادی انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به امکانات خوب موجود در هر دو کشور، آمارهای خوبی در زمینه تبادلات اقتصادی نداریم و وظیفه بخش خصوصی این است موانع و نقاط ضعف کارها را شناسایی و برطرف کند.

تیزهوش تابان اضافه کرد: بخش دولتی برای تقویت زیرساخت های مناسبات اقتصادی از سوی بخش خصوصی در دو کشور در حال تلاش هستند و با موافقت حضور ایران در پیمان ارواسیا و عملیاتی شدن این پیمان سبب می شود تا واحدهای تولیدی و بازرگانان با تعرفه کمتری در روسیه و چهار کشور دیگر حضور یابند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه تصریح کرد: برگزاری نشست ها سبب تقویت و فعال شدن توسعه مناسبات اقتصادی می شود و باید موانع فراروی را حل کنیم.

تیزهوش تابان یکی از مشکلات روابط را اقتصادی را قوانین دو کشور بیان کرد و افزود: سازمان و جایگاهی وجود ندارد تا سندهای تنظیم شده را بررسی و ارزیابی کند و در اتاق مشترک ایران و روسیه سعی کردیم دایر حقوقی را فعال کنیم.

وی افزود: یکی از بحث های مهم، اختلافات احتمالی که ممکن است در بحث های تجاری ایجاد شود و باید نسبت به این مهم برنامه ریزی کنیم.

هیئت ۴۰ نفر اقتصادی و تجاری روسیه صبح امروز به مازندران سفر کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.